
«Емоції керують нашим світом. Світ здається яскравим, коли ми щасливі, похмурим, коли нам сумно».
Справжні досягнення на роботі вимагають бути розумно емоційними. Наші почуття мають відповідати конкретній сситуації. «Якщо робота улюблена, то й емоції зазвичай позитивні й усмішка на обличчі справжня, а от якщо робота не приносить задоволення, то емоції такі самі». За допомогою прикладів та різноманітних досліджень Ліз Фослейн та Моллі Вест Даффі доводять, що ігноруючи емоції на роботі, ми ризикуємо припуститися багатьох помилок. Книга «Емоції на роботі» містить багато цікавої інформації, корисні поради та дотепні ілюстрації про ситуації, які виникали майже за кожним робочим столом. Складається вона з 8 розділів.
- Розділ «Здоров’я» розповідає про те, що наш емоційний стан напряму пов'язаний з нашим здоров’ям. Не можна жити лише роботою, вигорання приведе нас до фіналу.
- «Мотивація» – це те, що всім потрібно. Без неї ти не будеш бачити себе кимось важливим на роботі. Мотивація у поєднанні з саморозвитком дасть високий результат, чим більше ти розвиваєшся, тим більша в тебе мотивація.
- Проблема нашого часу полягає в цифровому спілкуванні. Живе спілкування – це те, що ми можемо розучитися робити. Розділ «Спілкування» дає поради як спілкуватися з різними людьми, подавати конструктивну критику і потрібні зауваження, адже якщо емоції візьмуть гору стати може гірше. Ліз і Моллі допоможуть оцінити вплив емоцій на нашу роботу і як наслідок – на наше життя; прийняти досить складне рішення про те, чи продовжувати працювати у цій організації; знайти правильні канали спрямування заздрості і тривоги, створити краще і приємніше робоче місце та нарешті полюбити початок робочого тижня.
За допомогою прикладів та різноманітних досліджень авторки доводять, що успішні команди народжуться лише там, де є психологічна безпека і емоційний баланс. Слід пам’ятати, що наші емоції можуть створювати проблеми за нас. Здебільшого вони шкодять нам, коли ми їх не контролюємо. Лише позитивні емоції сприяють внутрішній гармонії та довголіттю. Книга буде цікава всім, хто відчував самотність, нудьгу, розчарування, перенавантаження або невпевненість на роботі, а також для менеджерів, які прагнуть створити успішну команду й культуру.
Про авторок: Ліз Фослейн – директорка з контенту Humu – компанії, яка за допомогою поведінкових наук працює над покращенням команд. Колонки та ілюстрації Ліз були опубліковані в таких виданнях як Economist, New York Times, NPR та Freakonomics. Моллі Вест Даффі – експертка з організаційного та лідерського розвитку, колишня провідна організаційна дизайнерка у світовій інноваційній компанії IDEO. Публікується в таких виданнях як Harvard, Business Review, Enterpreneur, Fast Company та Quartz.
В81023
316.61
Ф 81
Фосслін Ліз.
Емоції на роботі: як вони сприяють нашій успішності/ Ліз Фосслін і Моллі Вест Даффі ; переклала з англ. Валерія Глінка ; [голов. ред. О. Дубчак] - Київ : Наш формат, 2020. - Бібліогр. в прим.: с. 243-[264]. - 263, [1] с., ISBN 978-617-7863-15-0
Предметні рубрики: Емоції -- Соціальна психологія
УДК: 316.613.4