Дитяча та юнацька психотерапія. Теорія і практика
Г3760
53.57
Д 49
53.57
Д 49
Дитяча та юнацька психотерапія. Теорія і практика: [кол. монографія]/ за заг. ред. Галини Католик
- Л. : Астролябія, 2009. - Бібліогр. наприкінці ст.. - Предм.-імен. покажч.: с. 204-213. - 213, [2] с., ISBN 978-966-8657-34-4
Предметні рубрики: Діти -- Психотерапія
- Католик Г.В. Ефективність інтрапсихічної та інтерперсональної роботи у юнацькій психотерапевтичній групі. С. 10-43
- Католик Г.В. Особливості віддзеркалення суспільних трансформацій в динаміці юнацької психотерапевтичної групи. С. 44-55
- Католик Г.В. Народні міфи як психологічний фактор ідентифікації української молоді. С. 56-60
- Католик Г.В. Залучення сім'ї й оточення в дитячу та підліткову (юнацьку) психотерапію. С. 61-63
- Католик Г.В. Аналіз зв'язку матір-дитина в пренатальний період. С. 64-83
- Круппа К. Діти знають, що їм потрібно ... і батьки також. С. 84-94
- Католик Г.В. Дитина в контексті криз. С. 95-115
- Мертенс В. Розвиток психосексуальності та статевої ідентичності. С. 116-121
- Шишак О. Постать чоловіка в контексті материнської ідентифікації жінки. С. 122-127
- Широка А. Тато і син: у пошуках нового зв'язку. Психотерапія статево-рольової ідентичності в юнацькому віці. С. 128-133
- Ковальчук А. Уявлення про сім'ю в дітей трудових емігрантів. С. 134-140
- Личковська О. Дослідження ролі психосоціальних факторів у виникненні захворювань гастродуоденальної зони у дітей. С. 141-146
- Коваль М. Особливості самосприйняття підлітків із психосоматичними розладами на основі проективної методики "Я і моя хвороба". С. 147-151
- Гаврилова О. Виховання психологічно здорової дитини. С. 152-156
- Поліщук Н. Ефективність комбінації когнітивно-поведінкових технік та психодинамічної психотерапії за методом символдрами при лікуванні клієнта з шизотиповим розладом особистості. С. 157-171
- Тихобаєва Г. Діти-сироти: болісний досвід психотерапевта. С. 172-178
- Нартікова М. Робота з батьками в дитячій та юнацькій психотерапії. С. 179-184
- Галецька І. Оцінка ефективності психотерапії. С. 185-203
Аннотация:
Книга представляє наукові дослідження у галузі психологічних та психосоматичних проблем, описи досвіду практичної роботи у різних сферах професійної діяльності, теоретичні засади, на яких базується дитяча та юнацька психотерапія, а також доповіді на всесвітньому та європейському конгресах. Ви отримаєте можливість зазирнути в маловідомі пласти стосунків між дітьми та суспільством, які призводять до різноманітних проблем у дитячій психіці і з якими ми стикаємося у щоденному житті, як-от особливості віддзеркалення суспільних трансформацій у динаміці юнацької психотерапевтичної групи, народні міфи як психологічний фактор ідентифікації молоді, зв’язок матері і дитини ще в пренатальний період, образ чоловіка в контексті материнської ідентифікації жінки, кризова підліткова «міграція» з дитинства, а також «війни» з соціумом тощо. Загалом, книга багатоаспектно подає теоретичний і практичний матеріал, що робить її актуальною як для практичного застосування, так і для наукових досліджень.Зміст
Передмова. С. 5
Вітальне слово проф. Олександра Фільца. С.6
Вітальне слово проф. Альфреда Пріца. С. 7
Католик Г. Ефективність інтрапсихічної та інтерперсональної роботи у юнацькій психотерапевтичній групі. С. 10
Католик Г. Особливості відзеркалення суспільних трансформацій в динаміці юнацької психотерапевтичної групи. С. 44
Католик Г. Народні міфи як психологічний фактор ідентифікації української молоді. С. 56
Католик Г. Залучення сім'ї й оточення в дитячу та підліткову (юнацьку) психотерапію. С. 61
Католик Г. Аналіз зв'язку матір-дитина в пренатальний період. С. 64
Круппа К., Голубовскі А. Діти знають, що їм потрібно...і батьки також (Перекл. Богатиренко Н., наук. ред. Католик Г., Коваль М.). С. 84
Католик Г. Дитина в контексті криз. С. 95
І. Зоннек Г., Голь Г. Кризи в людському житті (Перекл. Слюсаренко В., наук. ред. Католик Г., Коваль М.). С. 96
ІІ. Зоннек Г., Голь Г. Що таке психосоціальні кризи? (Перекл. Слюсаренко В., наук. ред. Католик Г., Коваль М.). С. 98
ІІІ. Зоннек Г., Голь Г. Кризи і сім'я (Перекл. Слюсаренко В., наук. ред. Католик Г., Коваль М.). С. 104
ІV. Зоннек Г. Синдром вигорання як розвиток у напрямі кризи (Перекл. Слюсаренко В., наук. ред. Католик Г., Коваль М.). С. 108
Мертенс В., Роде-Дахзер К. Розвиток психосексуальності та статевої ідентичності (Перекл. Слюсаренко В., наук. ред. Католик Г., Коваль М.). С. 116
Шишак О. Постать чоловіка в контексті материнської ідентифікації жінки. С. 122
Широка А. Тато і син: у пошуках нового зв'язку. Психотерапія статево-рольової ідентичності в юнацькому віці. С. 128
Ковальчук А. Уявлення про сім'ю в дітей трудових емігрантів. С. 134
Личковська О. Дослідження ролі психосоціальних факторів у виникненні захворювань гастродуоденальної зони у дітей. С. 141
Коваль М. Особливості самосприйняття підлітків із психосоматичними розладами на основі проективної методики "Я і моя хвороба". С. 147
Гаврилова О., Миколайчук М. Виховання психологічно здорової дитини. С. 152
Поліщук Н. Ефективність комбінації когнітивно-поведінкових технік та психодинамічної психотерапії за методом символдрами при лікуванні клієнта з шизотиповим розладом особистості. С. 157
Кігірчак-Борщевська А. Підлітки: кризова "міграція" з дитинства та "війни зі соціумом". С. 163
Тихобаєва Г. Діти-сироти: болісний досвід психотерапевта. С. 172
Нартікова М. Робота з батьками в дитячій та юнацькій психотерапії. С. 179
Галецька І. Оцінка ефективності психотерапії. С. 185
Предметно-іменний покажчик. С. 204