Маркетинг турпродукту
65.9(4УКР)497.58-212.4я73
М26
- Маркетинг туристичного продукту. С. 9-26
- Теорія маркетингу туристичного продукту. С. 9-12
- Специфіка маркетингу туристичного продукту. С. 12-22
- Життєвий цикл туристичного продукту. С. 22-26
- Методика маркетингових досліджень у сфері туризму. С. 27-51
- Маркетингові дослідження. С. 27-33
- Види маркетингової інформації. С. 33-35
- Класифікація маркетингових досліджень. С. 35-36
- Проведення маркетингових досліджень. С. 36-38
- Процес маркетингових досліджень. С. 38-44
- Компоненти проведення маркетингових досліджень. С. 44-46
- Маркетингові дослідження туристичного продукту. С. 46-51
- Дослідження пропонованого туристичного продукту. С. 46-48
- Вивчення пропозицій щодо нового туристичного продукту. С. 48-51
- Методи отримання й обробки маркетингової інформації в туризмі. С. 52-102
- Маркетингова інформація в туризмі. С. 52-58
- Первинні дослідження. С. 58-76
- Етапи процесу збирання та аналізу маркетингової інформації. С. 76-80
- Спостереження і його роль під час проведення маркетингових досліджень. С. 80-102
- Маркетингові дослідження конкурентного середовища. С. 103-123
- Дослідження конкурентного середовища. С. 103-109
- Виявлення пріоритетних конкурентів і визначення сили їхньої позиції. С. 109-112
- Дослідження конкурентоспроможності туристичного продукту і ефективності маркетингової діяльності. С. 112-114
- Дослідження конкурентоспроможності туристичної компанії в цілому. С. 114-120
- Маркетинговий аналіз умов конкуренції в туризмі. С. 120-123
- Дослідження поведінки споживача. С. 124-162
- Теоретичні аспекти поведінки споживача. С. 124-127
- Чинники впливу на купівельну поведінку під час придбання туристичного продукту. С. 127-137
- Типи поведінки споживачів під час ухвалення рішення про купівлю. С. 137-139
- Процес ухвалення рішення про купівлю. С. 139-150
- Споживча цінність і рівень задоволення очікувань споживачів. С. 150-159
- Підходи до вивчення споживачів. С. 159-161
- Стосунки зі споживачами. С. 161-162
- Роль посередницьких фірм у сфері туризму. С. 163-204
- Посередницька діяльність. С. 163-165
- Функції посередників. С. 165-167
- Туроператор як посередник. С. 167-168
- Класифікація туроператорів. С. 168-170
- Туроператорська діяльність. С. 170-186
- Турагент як посередник. С. 186-196
- Інтернет як посередник у просуванні туристичного продукту. С. 196-201
- Екскурсійні компанії. С. 201-204
- Реклама туристичного продукту. С. 205-239
- В чому полягає реклама туристичного продукту. С. 205-222
- Паблік рілейшнз. С. 222-228
- Брендинг у сфері туризму. С. 228-239
- Франчайзинг у туристичному бізнесі. С. 240-259
- Вступ до теорії франчайзингу. С. 240-246
- Види та форми франчайзингу. С. 246-248
- Методи франчайзингових систем. С. 248-250
- Різниця між представництвами франчайзингу і франчайзингом. С. 250-259
- Взаємини у франчайзинговому бізнесі. С. 260-291
- Встановлення взаємин і ведення справ в умовах франчайзингу. С. 260-263
- Готовність компаній до створення франчайзингової мережі. С. 263-270
- Взаємини учасників франчайзингу. С. 270-279
- Франшизна плата як елемент співпраці. С. 279-284
- Переваги і вади франчайзингу. С. 284-291
- Договір франчайзингу (комерційної концесії). С. 292-328
- Сутність договору франчайзингу (комерційної концесії). С. 292-297
- Зміст договору франчайзингу. С. 297-309
- Істотні умови договору. С. 309-323
- Контроль, відповідальність та гарантії сторін. С. 323-326
- Припинення франчайзингових відносин. С. 326-328
- "Договір комерційної концесії". С. 329-336
Аннотация:
У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обгрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обгрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу.У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження. розробка стратегії маркетингу, продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін.
Зміст
Розділ 1. Маркетинг туристичного продукту. С. 9-26
1.1. Теорія маркетингу туристичного продукту. С. 9-12
1.2. Специфіка маркетингу туристичного продукту. С. 12-22
1.3. Життєвий цикл туристичного продукту. С. 22-26
Розділ 2. Методика маркетингових досліджень у сфері туризму. С. 27-51
2.1. Маркетингові дослідження. С. 27-33
2.2. Види маркетингової інформації. С. 33-35
2.3. Класифікація маркетингових досліджень. С. 35-36
2.4. Проведення маркетингових досліджень. С. 36-38
2.5. Процес маркетингових досліджень. С. 38-44
2.6. Компоненти проведення маркетингових досліджень. с. 44-46
2.7. Маркетингові дослідження туристичного продукту. С. 46-51
2.7.1. Дослідження пропонованого туристичного продукту. С. 46-48
2.7.2. Вивчення пропозицій щодо нового туристичного продукту. С. 48-51
Розділ 3. Методи отримання й обробки маркетингової інформації в туризмі. С. 52-102
3.1. Маркетингова інформація в туризмі. С. 52-58
3.2. Первинні дослідження. С. 58-76
3.3. Етапи процесу збирання та аналізу маркетингової інформації. С. 76-80
3.4. Спостереження і його роль під час проведення маркетингових досліджень. С. 80-102
Розділ 4. Маркетингові дослідження конкурентного середовища. С. 103-123
4.1. Дослідження конкурентного середовища. С. 103-109
4.2. Виявлення пріоритетних конкурентів і визначення сили їхньої позиції. С. 109-112
4.3. Дослідження конкурентоспроможності туристичного продукту і ефективності маркетингової діяльності. C.112-114
4.4. Дослідження конкурентоспроможності туристичної компанії в цілому. С. 114-120
4.5. Маркетинговий аналіз умов конкуренції в туризмі. С. 120-123
Розділ 5. Дослідження поведінки споживача. С. 124-162
5.1. Теоретичні аспекти поведінки споживача. С. 124-127
5.2. Чинники впливу на купівельну поведінку під час придбання туристичного продукту. С. 127-137
5.3. Типи поведінки споживачів під час ухвалення рішення про купівлю. С. 137-139
5.4. Процес ухвалення рішення про купівлю. С. 139-150
5.5. Споживча цінність і рівень задоволення очікувань споживачів. С. 150-159
5.6. Підходи до вивчення споживачів. С. 159-161
5.7. Стосунки зі споживачами. С. 161-162
Розділ 6. Роль посередницьких фірм у сфері туризму. С. 163-204
6.1. Посередницька діяльність. С. 163-165
6.2. Функції посередників. С. 165-167
6.3. Туроператор як посередник. С. 167-168
6.4. Класифікація туроператорів. С. 168-170
6.5. Туроператорська діяльність. С. 170-186
6.6. Турагент як посередник. С. 186-196
6.7. Інтернет як посередник у просуванні туристичного продукту. С. 196-201
6.8. Екскурсійні компанії. С. 201-204
Розділ 7. Реклама туристичного продукту. С. 205-239
7.1. В чому полягає реклама туристичного продукту. С. 205-222
7.2. Паблік рілейшнз. С. 222-228
7.3. Брендинг у сфері туризму. С. 228-239
Розділ 8. Франчайзинг у туристичному бізнесі. С. 240-259
8.1. Вступ до теорії франчайзингу. С. 240-246
8.2. Види та форми франчайзингу. С. 246-248
8.3. Методи франчайзингових систем. С. 248-250
8.4. Різниця між представництвами франчайзингу і франчайзингом. С. 250-259
Розділ 9. Взаємини у франчайзинговому бізнесі. С. 260-291
9.1. Встановлення взаємин і ведення справ в умовах франчайзингу. С. 260-263
9.2. Готовність компаній до створення франчайзингової мережі. С. 263-270
9.3. Взаємини учасників франчайзингу. С. 270-279
9.4. Франшизна плата як елемент співпраці. С. 279-284
9.5. Переваги і вади франчайзингу. С. 284-291
Розділ 10. Договір франчайзингу (комерційної концесії). С. 292-328
10.1. Сутність договору франчайзингу (комерційної концесії). С. 292-297
10.2. Зміст договору франчайзингу. С. 297-309
10.3. Істотні умови договору. С. 309-323
10.4. Контроль, відповідальність та гарантії сторін. С. 323-326
10.5. Припинення франчайзингових відносин. С. 326-328
Додаток №1 "Договір комерційної концесії". С. 329-336