Ідеальний керівник. Чому ви не можете стати ним, і що робити з цього приводу
Адізес Іцхак
В68342
88.59
А 30
88.59
А 30
Адізес Іцхак.
Ідеальний керівник. Чому ви не можете стати ним, і що робити з цього приводу: нова парадигма менедж./ Іцхак Адізес ; ред. О. Г. Пазюк ; пер. з англ. Софії Опацької
- К. : Києво-Могилян. акад., 2006. - Номер сер. зазнач. на корінці. - Бібліогр. в прим.. - 265 с. - (Надихаюче читання від kmbs), ISBN 966-518-384-2
Предметні рубрики: Управління -- Соціальна психологія
Анотація:
Іцхак Адізес, один із провідних експертів менеджменту та підвищення ефективності, розкриває причини успішного та неуспішного менеджменту. Описано управлінські ролі, які дають змогу організації бути результативною та ефективною в короткому та довгому періодах часу: виробництво (P)roducing, результат задля якого існує організація і який робить її продуктивною; адміністрування (A)dministering для ефективності; підприємливість (E)nterpreneuring для управління змінами; інтегрування (I)ntergrating частин організації для довготермінової життєдіяльності. Йдеться про ефективну структуру організації, яка виховує взаємодовіру та повагу, роль лідера, про завдання внутрішньокорпоративного навчання та місію бізнес-шкіл. Автор не дає порад, як стати ідеальним керівником, навпаки, своєю теорією, яка базується на тридцятирічному досвіді, доводить, що такого не існує. Теорію Адізеса можна використовувати для діагностики ефективного чи неефективного менеджменту, стилів лідерства. Вона допоможе розвивати, тренувати та підбирати персонал в організаціях, а також комунікувати з ним, винагороджувати, при цьому даючи можливість організації досягати своїх цілей із найменшими втратами енергії. Для широкого загалу читачів.Зміст
Передмова до українського видання. С. 5-18
Вступ. С. 10
Чому з'явилася ця книжка? С. 10
Основні припущення. С. 12
Структура книги. С. 14
Стиль подання. С. 16
Методологія та джерела даних. С. 16
Застосування. С. 17
Розділ 1: Звернення не за тією адресою. С. 19-31
Корпоративна казочка (застаріла парадигма). С. 19
Що таке «менеджмент»? С. 21
Неправильні висновки. С. 28
Що ж тоді потрібно? С. 29
Розділ 2: Погляд функціоналіста. С. 32-59
Завдання менеджменту. С. 32
Витоки теорії. С. 33
Код (РАЕІ). С. 34
Стилі ефективного та неефективного менеджменту. С. 36
Розумна основа. С. 39
Виробник (P)roducer - стиль (Paei). С. 43
Pyx залізницею. С. 44
Адміністратор (A)dministrator - стиль (pAei). С. 46
Бачити крізь туман. С. 48
Творчий спонсор - (paEi). С. 49
Підприємець (E)ntrepreneur - стиль (PaEi). С. 49
Стаючи релігійним. С. 51
Інтегратор (I)ntegrator - стиль (paeІ). С. 55
Роль (I) у лідерстві. С. 57
Підсумовуючи функціональний погляд. С. 57
Розділ 3: Що є причиною неефективного менеджменту?. С. 60-76
Міф про ідеального менеджера. С. 60
Мрія, яку неможливо втілити в життя. С. 61
Внутрішній конфлікт чотирьох ролей. С. 63
Нecyмicнicть (P) та (А). С. 65
Адміністрування (А) на противагу інтеграції (I). Несумісність. С. 67
(Р) загрожує (I); (I) ставить під загрозу (Р). С. 70
Боротьба між (Е) та (I). С. 71
Конфлікт між (Е) та (А). С. 73
Mpiя, яку неможливо реалізувати. С. 74
Розділ 4: Стилі неефективного управління. С. 77-104
Протистояння неминучому. С. 77
Самотній рейнджер (Р--). С. 78
Бюрократ (-А--). С. 84
Підпалювач (--Е-). С. 90
Суперпослідовник (---I). С. 96
Спільний знаменник. С. 99
Сухостій (----). С. 100
Що далі? С. 104
Розділ 5: Сільна робота. С. 105
Альтернатива, що працює: взаємодоповнювальні команди. С. 105-116
Управлінський мікс. С. 107
Деякі класичні комбінації. С. 109
Погані новини. С. 112
Неминучість конфлікту. С. 114
Розділ 6: Чи можемо ми спілкуватися? С. 117-129
Bікнo до управлінського стилю. С. 117
Різниця у стилях. С. 119
Природні вороги. С. 119
Неминучість неефективної комунікації. С. 121
Згода та незгода. С. 122
Є, хочу i треба. С. 123
Потреба у перекладі. С. 125
Більше конфліктів. С. 126
Що це означає. С. 127
Конфлікти в частині впровадження. С. 127
Підсумки. С. 128
Розділ 7: Конструктивний конфлікт. С. 130-143
Правильний конфлікт, неправильний конфлікт. С. 130
Поважаючи різноманітність. С. 132
Ми довіряємо спільному. С. 135
Терпіння, біль i толерантність. С. 136
Назад до парадигми. С. 138
Повільно, але впевнено. С. 141
Підсумки. С. 142
Розділ 8: Правильно структуруючи відповідальність. С. 144-161
Організаційна еколоія. С. 144
Чому структура має значення? С. 147
Чи завжди потрібна реструктуризація? С. 148
Елементи ефективної організаційної структури. С. 150
Структура iз уповноваженням. С. 152
Коли xвicт керує собакою. С. 154
Повернення до функціонального погляду. С. 156
Класичний приклад неефективної структури. С. 157
Зразок ефективної структури. С. 159
Структура молодої компанії. С. 160
Підсумок. С. 161
Розділ 9: Відповідність стилю та завдання. С. 162-176
Діагностика типу. С. 162
Управлінський мікс. С. 164
Взаємодоповнювальна команда - паззл. С. 165
Взаємодоповнювальність iз іншими членами команди. С. 166
Вимоги завдання. С. 167
Свобода у прийнятті рішень. С. 169
Кодування po6iт: простий зразок. С. 170
Підсумки. С. 176
Роздал 10: Правильний процес: діалог. С. 177-191
Управлінська вавілонська вежа. С. 177
Хто тут бос? Будь-хто, кому ви намагаєтеся продати ідею! С. 179
Співпраця із (Р) - виробником, або Самостійним рейнджером. С. 180
Співпраця iз (А) — адміністратором, або Бюрократом. С. 182
Спілкування iз (Е) - підприємцем, або Підпалювачем. С. 187
Співпраця із (I) - інтегратором, або Суперпослідовником. С. 189
Дотримання стилю - icтopiя як попередження. С. 190
Підсумки. С. 191
Розділ 11: Трансформуючи «комітетне управління» в командну роботу. С. 192-205
Комунікаційний блюз. С. 192
Визначаючи терміни: «політика», «правила» та «директиви». С. 194
«Важкі правила». С. 197
Є, хочу i треба. С. 200
Питания, сумніви та непогодження. С. 200
Дублююча поведінка. С. 202
Підсумки. С. 200
Розділ 12: Правильні люди. Спільні бачення та цінності. С. 206-229
Роль лідерства. С. 206
Лідерство - це великий палець. С. 207
Характеристики лідера. С. 208
Спільні бачення та цінності. С. 222
Уявлення власної індивідуальності. С. 223
Процес напрацювання бачення. С. 224
Підсумки. С. 228
Розділ 13: Догляд за неправильним деревом? С. 230-240
Неправильна адреса. С. 230
Традиційний менеджмент пригноблює потенціал. С. 231
Неефективний менеджмент породжує неефективний менеджмент. С. 233
Школи, які завдають шкоди. С. 234
Походження видів. С. 237
Прогалина у 6iзнec-ocвiтi. С. 238
Підсумки. С. 239
Розділ 14: Miсiя менеджменту та бізнес-освіти. С. 241-255
Програмування прийняття рішень. С. 242
Ефективність навчання. С. 245
Невідповідність сучасного навчання. С. 246
Змінюючи визначення мiсiї освіти. С. 246
Що повинні зробити бізнес-школи. С. 248
Що організації можуть зробити самостійно. С. 250
Темний 6iк офіційної освіти. С. 253
Біблюграфія. С. 256
Інші праці автора. С. 259
Про Інститут Адізеса. С. 266