Виховання надзвичайної дитини
Курсінка Мері Шіді
В77032
88.56
К 93
88.56
К 93
Курсінка Мері Шіді.
Виховання надзвичайної дитини: порадник для батьків надто активних, емоційних, вразливих, чутливих і наполегливих дітей/ Мері Шіді Курсінка ; пер. з англ. Ольга Синиця ; наук. ред. Л. Копець
- Київ : Наш формат, 2016. - 430, [1] с. - (Світоглядна література), ISBN 978-617-7279-46-3
Предметні рубрики: Діти -- Сімейне виховання -- Психологія
УДК: 37.018.1:159.922.7
Анотація:
Що робити, якщо ваша дитина надто активна, емоційна, вразлива, чутлива... словом, надзвичайна?У цій книжці талановитий педагог і дбайлива мама Мері Шіді Курсінка ділиться з батьками унікальним досвідом, інформацією і стратегіями виховання, набутими за багато років роботи в дитячому центрі. Вона допоможе вам зрозуміти причини дивної поведінки дитини, знайти її сильні та слабкі сторони, гасити конфлікти й емоційні атаки, обрати школу, вирішити проблеми із засинанням і прокиданням. Кредо авторки — «Головне — розвиток, а не досконалість» — стало принципом виховання у мільйонах сімей по всьому світі.
Цитати
- Батьківство, побудова здорових стосунків із дитиною - це нескінченний процес.
- Лише ви знаєте, що потрібно вам і вашій дитині. Але пам'ятайте: наша мета - це розвиток, а НЕ досконалість.
Рецензія фахівця (офіційні рецензії):
Ця книжка дає безліч порад про виховання надзвичайних дітей, вона закликає на змінювати їх, а взаємодіяти з ними, разом прагнути кращого й уникати труднощів.
Bloomington Pantagraph
Роки педіатричної освіти так і не підготували мене до чудової, божевільної, виснажливої пригоди - виховання двох надзвичайних хлопців-близнюків. Книжка Мері навчила мене не лише піклуватися про свою сім'ю, але й дала нам усім можливість змінитися на краще.
Джил Сімонс, доктор медичних наук,
член Американської педіатричної асоціації
Зміст
Привітання. С. 9
Частина перша. Зрозуміти надзвичайних дітей
1. Які вони - надзвичайні діти? С. 15
2. Змінити точку зору. Спиратися на сильні сторони. С. 26
3. Що робить дітей надзвичайними? Чому вони так поводяться? С. 37
4. Збіги та розбіжності. Пристосування батьків і дітей. С. 62
Частина друга. Співпраця з надзвичайними дітьми
5. Екстраверти та інтроверти. Пошук енергії відновлення. С. 73
6. Внутрішня напруженість. Стримування сильних емоцій дитини починається з батьків. С. 100
7. Інтенсивність реакції. Як навчити дитину саморегуляції. С. 113
8. Емоційні атаки. Що робити, коли все руйнується. С. 138
9. Наполегливість. Вибір стратегії - коли казати "так". С. 163
10. Наполегливість. Вибір стратегії - коли казати "ні". С. 186
11. Чутливість. Зрозуміти почуття дитини. С. 203
12. Вразливість або неуважність. Допомогти почути наші поради. С. 218
13. Адаптивність. Як полегшити перехідні моменти. С. 234
14. Регулярність біоритмів, енергійність, перша реакція і настрій. Докладніше про бонусні характеристики. С. 252
Частина третя. Жити надзвичайно
15. Планування успіху. Прогнозування і запобігання проблемам. С. 281
16. Засинати і прокидатися. С. 299
17. Годувати дитину. С. 325
18. Одягати дитину. С. 345
Частина четверта. Спілкування з надзвичайними дітьми
19. Комунікація з іншими дітьми. С. 367
20. Гарячі точки свят та канікул. С. 387
21. Успіх у школі. С. 408
Епілог. Троянда в моєму саду. С. 428
Подяки. С. 430