Ресурсы библиотеки

Гра - ключ до душі дитини

Максименко Сергій Дмитрович

В78117
159.922.7

М 17
Максименко Д.С.
Гра - ключ до душі дитини: гармонізація відносин дитини з навколишнім світом : практ. психологія/ Д.С. Максименко; ред. Д.С. Максименко - Київ : Центр учб. літ., 2018. - Бібліогр.: с. 231-236. - 238 с., ISBN 978-611-01-1127-0
Место хранения: Читальный зал (1)
Предметные рубрики: Дитяча психологія
УДК: 159.922.7

Аннотация:

Книга присвячена аналізу виховної можливості гри – одному з улюблених і органічних видів діяльності та спілкування дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Автор розглядає дитячу гру як ефективний діагностичний, корекційний, розвиваючий і виховний засіб, який дозволяє дорослим не тільки знайти шлях до душі дитини, допомогти їй відкрити красу навколишнього світу і людських відносин, а й самим відчути радість від ігрового спілкування з дитиною.
Охарактеризовані показники ефективності застосування ігрових процедур, чітко прописані діагностичні критерії ігрової поведінки і переживань дітей. Ґрунтуючись на фундаментальних уявленнях видатних дослідників, автор враховує багато нюансів (особливості віку дитини, проблеми її розвитку, поведінки, реакції дорослих), вимоги до створення ігрового середовища вдома і поза ним, передбачаючи багато питань, які можуть виникнути у дорослих читачів.
Адресується дорослим-вихователям, педагогам, практичним психологам, дослідникам-початківцям, а також всім, у кого є діти.

Содержание

Від автора:  запрошення до діалогу про гру. С. 3 

Розділ 1. ПРО ПРОСТІР, ГРУ І НОСІЇВ  ІГРОВОЇ КУЛЬТУРИ. С. 8     

    Яке ігрове середовище розвиває дитину. С. 8 
    Як  організувати  ігрове  середовище  й  ігрове  спілкування в родині. С. 13   
    Ігри зближують покоління: про носіїв ігрової культури. С. 21 
    Дитяча майстерня ігор. С. 31 

Розділ 2. ІГРОТЕРАПІЯ:  ГОТУЄМОСЬ ДО ШКОЛИ. С. 36 

    Що таке ігротерапія? С. 37 
    Граємо за мотивами народної казки. С. 47 
    Як ми змінюємось, граючи з батьками. С. 80 
    Пальчиковий ігротренінг розвиває мовлення дітей. С. 90 

Розділ 3. ГРА — КРОК ДО ЛЮДЯНОСТІ. С. 98 

    Від гри — до взаєморозуміння. С. 98 
    Від гри — до самоорганізації. С. 102 
    Колективна гра — це здорово!  С. 113 
    У грі стаємо добрішими і кращими. С. 120 

Розділ 4. ГРА — КРОК ДО НАВЧАННЯ  В ШКОЛІ. С. 129 

    Гра допомагає учитися в першому класі. С. 129 
    З грою легше вчитися і після першого класу. С. 135 
    Гра допомагає учитися і вдома. С. 145 
    Гра формує комунікативні навички. С. 146 

Розділ 5. ГРА — КРОК ДО ТВОРЧОСТІ І КРАСИ. С. 155 

    Гра й образотворче мистецтво. С. 156 
    Гра, музика, танець. С. 163 
    Гра‐драматизація. С. 171 
    Гра — душа дитячого свята. С. 179
 
Розділ 6. ДЕ, У ЩО І ЯК ГРАЮТЬ НАШІ ДІТИ: діагностичні методики з вивчення 
предметно‐ігрового середовища розвитку і ігрової діяльності дитини дошкільного 
і молодшого шкільного віку. С. 198   
 
   Ігровий простір дошкільної освітньої установи: методика діагностики стану 
    предметно‐просторового та ігрового розвиваючого середовища. С. 198 
    Чи  розвиває дитину середовище: експрес‐анкета для фахівця з діагностики 
    спрямованості розвиваючого середовища на розвиток і становлення
    особистості дитини. С. 204     
    Ігровий досвід дитини: опитувальний лист для інтерв’ю з дітьми для виявлення
    їхнього ігрового досвіду. С. 206 
    Бажане і реальне: експрес‐діагностика уявлення дітей і дорослих про 
    предметно‐ігрове середовище. С. 214 
    Очима дорослих: як дитина виявляє себе в процесі ігрової діяльності і 
    спілкування. С. 218 
    Як вивчати дитячий ігровий фольклор: методика збирання традиційних дитячих
    ігор і вивчення предметно‐ігрового середовища. С. 222 
 

Замість висновку:  гра — золотий ключ до душі дитини. С. 229 

Література. С. 231 

Аудио

Календарь событий

       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 1415
16 17 18 19 20 2122
23 24 25 26 27 2829
30      
Библиотека работает
с 9:00 до 18:00
пятница – выходной день
последний понедельник месяца –
санитарний день