Херсонська обласна
універсальна наукова бібліотека
ім. Олеся Гончара
ПН-ЧТ: 9:00-18:00
СБ-НД: 9:00-18:00
Меню розділу

Міжнародний маркетинг

Пурська Ірина Степанівна

В70104
65.050.24я73

П 88
Пурська Ірина Степанівна.
Міжнародний маркетинг: навч. посіб. [для студ. спец. "Менеджмент організацій", екон. спец. вищ. навч. закл.]/ І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько - К. : Знання, 2012. - Бібліогр., Інтернет-ресурси: с. 270-278 та наприкінці тем. - Дод.: с. 279-285. - 285 с., ISBN 978-966-346-993-5
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг -- Навчальні видання для вищої школи
УДК: 658.8(075.8)

Анотація:

У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Висвітлено сутність, принципи, функції, структуру та форми міжнародного маркетингу у зв'язку зі стадіями інтернаціоналізації діяльності підприємства. Значну увагу приділено технологіям дослідження міжнародного маркетингового оточення та зовнішнього конкурентного середовища, розкрито сучасні методи та підходи організації виходу підприємства на зарубіжні ринки, проаналізовано організаційно-правові моделі присутності фірми на зовнішньому ринку. Представлено технологію ефективного формування та управління комплексом міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика), а також розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Для студентів спеціальності "Менеджмент організацій", студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів та фахівців з туризму.

Зміст

ПЕРЕДМОВА. С. 7
 
Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ. С. 10-22 
   
     Тема 1. Суть і значення міжнародного маркетингу. С. 10
              1.1. Теоретичний зміст міжнародного маркетінгу. С. 10
                 1.1.1. Поняття, об'єкт, предмет і суб'єкти міжнародного маркетингу. С. 11
                 1.1.2. Мета, цілі та завдання міжнародного маркетингу. С. 13
              1.2. Принципи й функції міжнародного маркетингу. С. 15
              1.3. Спільні риси і відмінності  внутрішнього та міжнародного маркетингу. С. 18
                      Запитання для обговорення. С. 20
                      Рекомендована література. С. 21
 
    Тема 2. Зміст та структура міжнародного маркетингу. С. 23
             2.1. Структура міжнародного маркетингу. С. 23
             2.2. Форми міжнародного маркетингу. С. 28
             2.3. Стадії інтернаціоналізації діяльності. С. 30
             2.4. Сучасні тенденції розвитку міжнародного маркетингу. С. 34
             2.5. Сучасний стан розвитку інструментарію міжнародного маркетингу у вітчизняному туристичному бізнесі. С. 36
                     Запитання для обговорення. С. 40
                     Рекомендована література. С. 40 
 
Розділ ІІ. ТЕХНОЛОГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА. С. 42-110 
    
    Тема 3. Середовище міжнародного маркетингу. С. 42
             3.1. Особливості середовища міжнародного маркетингу та його види. С. 42
             3.2. Фактори макросередовища міжнародного маркетингу. С. 44
                3.2.1. Економічне середовище. С. 45
                3.2.2. Політико-правове середовище. С. 57
                3.2.3. Соціально-культурне середовище. С. 62
                3.2.4. Інші фактори міжнародного маркетингового середовища. С. 66
             3.3. Фактори мікросередовища міжнародного маркетингу. С. 67.
                    Запитання для обговорення. С. 71
                    Рекомендована література. С. 72
 
    Тема 4. Міжнародні маркетингові дослідження. С. 75
             4.1. Сутність та особливості міжнародних маркетингових досліджень. С. 75
             4.2. Типологія міжнародних маркетингових досліджень. С. 79
             4.3. Процедура проведення міжнародних маркетингових досліджень. С. 82
             4.4. Інформаційне забезпечення міжнародних маркетингових досліджень. С. 86
                     Запитання для обговорення. С. 88
                     Рекомендована література. С. 89
 
    Тема 5. Аналіз міжнародного конкурентного середовища. С. 90
             5.1. Оцінка міжнародного конкурентного середовища. С. 90
             5.2. Поняття конкурентних переваг та їх значення в міжнародному середовищі. С. 94
             5.3. Аналіз внутрішнього конкурентного потенціалу підприємства. С. 97
             5.4. Фактори створення та утримання конкурентних переваг у глобальному конкурентному середовищі. С. 102
                     Запитання для обговорення. С. 108
                     Рекомендована література. С. 109 
 
Розділ ІІІ. МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИБОРУ ЦІЛЬОВИХ ЗАРУБІЖНИХ РИНКІВ ТА СПОСОБИ ВИХОДУ НА НИХ. С. 111-153 
   
    Тема 6. Технології вибору цільових зарубіжних ринків. С. 111
             6.1. Вибір та ранжування зарубіжних ринків. С. 111
             6.2. Міжнародна сегментація ринку. С. 115
                6.2.1. Поняття та процедура міжнародної сегментації ринку. С. 115
                6.2.2. Критерії міжнародної сегментації ринку. С. 118
                6.2.3. Вимоги  до ефективності сегментації ринку. С. 119
             6.3. Маркетингові  стратегії охоплення зарубіжних ринкових сигментів. С. 120
             6.4. Маркетингові стратегії позиціонування. С. 122
             6.5. Особливості вибору зарубіжних ринків вітчизняними туроператорами. С. 125
                     Запитання для обговорення. С. 127
                     Рекомендована література. С. 128 
  
    Тема 7. Моделі виходу фірми на зовнішній туристичний ринок. С. 131
             7.1. Класифікація моделей виходу туристичних фірм на зовнішній ринок. С. 131
             7.2. Моделі виходу туристичних підприємств на зарубіжні ринки. С. 132
                7.2.1. Експортні стратегії. С. 134
                7.2.2. Контрактно-інвестиційні стратегії. С. 135
                7.2.3. Інвестиційні стратегії. С. 140
             7.3. Інтеграція як форма виходу туристичної фірми на зарубіжні ринки. С. 145
                7.3.1. Стратегії горизонтальної інтеграції. С. 147
                7.3.2. Стратегії вертикальної інтеграції. С. 148
                7.3.3. Стратегії комплементарної інтеграції. С. 149
                          Запитання для обговорення. С. 150
                          Рекомендована література. С. 151  
 
Розділ IV. КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У МІЖНАРОДНІЙ МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ. С. 154-250
 
    Тема 8. Міжнародний маркетинговий комплекс. С. 154
             8.1. Поняття та елементи міжнародного маркетингового комплексу. С. 154
             8.2. Підходи до розроблення міжнародного маркетингового комплексу. С. 156
                    Запитання для обговорення. С. 160
                    Рекомендована література. С. 161 
 
    Тема 9. Продуктова політика в міжнародному маркетингу. С. 162
             9.1. Поняття та складові міжнародної продуктової політики. С. 162
             9.2. Продукт як основний інструмент міжнародної продуктової політики. С. 163
             9.3. Міжнародні продуктові стратегії. С. 166
             9.4. Асортиментна політика в міжнародній маркетинговій діяльності. С. 170
             9.5. Управління якістю продукту. С. 174
             9.6. Управління життєвим циклом продукту. С. 176
                    Запитання для обговорення. С. 178
                    Рекомендована література. С. 179 
 
    Тема 10. Міжнародна маркетингова цінова політика. С. 182
             10.1 Поняття міжнародної маркетингової цінової політики. С. 182
             10.2. Види світових цін у міжнародному маркетингу. С. 184
             10.3. Методика ціноутворення в міжнародному маркетингу. С. 188
                  10.3.1. Постановка маркетингових завдань ціноутворення. С. 189
                  10.3.2. Урахування цінових факторів. С. 189
                  10.3.3. Методи ціноутворення та їх види. С. 191
                  10.3.4. Визначення міжнародної цінової стратегії. С. 194
                  10.3.5. Технологія реалізації міжнародної цінової стратегії. С. 198
                               Запитання для обговорення. С. 199
                               Рекомендована література. С. 200 
 
     Тема 11. Міжнародна маркетингова збутово-розподільча політика. С. 202
              11.1. Поняття міжнародної збутово-розподільчої політики. С. 202
              11.2. Методи збуту в міжнародному маркетингу. С. 204
              11.3. Канали розподілу в міжнародному маркетингу. С. 206
              11.4. Посередники на зарубіжних ринках і форми роботи з ними. С. 212
              11.5. Управління міжнародними каналами розподілу. С. 215
                        Запитання для обговорення. С. 217
                        Рекомендована література. С. 218 
 
    Тема 12. Міжнародна маркетингова комунікаційна політика. С. 219
             12.1. Поняття  міжнародної комунікаційної політики. С. 219
             12.2. Міжнародний комунікаційний процес. С. 223
             12.3. Паблік рилейшнз у міжнародному маркетингу. С. 227
             12.4. Реклама в міжнародній комунікаційній політиці. С. 232
             12.5. Стимулювання збуту як важливий елемент міжнародної комунікаційної політики. С. 240
             12.6. Особистий продаж у міжнародному маркетингу. С. 245
                       Запитання для обговорення. С. 247
                       Рекомендована література. С. 248  
 
Розділ V. УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ МАРКЕТИНГОМ. С. 251-269 
  
    Тема 13. Технології управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. С. 251
              13.1. Організація управління міжнародною маркетинговою діяльністю. С. 251
              13.2. Планування міжнародної маркетингової діяльності. С. 258
              13.3. Контроль міжнародної маркетингової діяльності. С. 263
                        Запитання для обговорення. С. 267
                        Рекомендована література. С. 268 
 
Список літератури. С. 270-278 
 
ДОДАТКИ. С. 279-285
             Додаток 1. Анкета (зразок). С. 279
             Додаток 2. Приклад планування рекламної кампанії турфірми "Вікторія" - вихід на ринок з новим турпродуктом "Молодіжний тур на Кіпр". С. 283 

Календар подій

     1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 2223 24
25 26 27 28 293031